Bij deze: Werkzoekende

TringTringTring...

Telefoon gaat over, om half 9 ’s avonds.

Mo: Hallo, dit is Asian-Belgian Resort.

Kan ik u helpen?

Stem: Hallo, is dit Asian-Belgian Resort?

Mo: Ja mevrouw, dit is Asian-Belgian Resort.

Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Stem: OOO...Hallo...Ja...ik bel namens een klant van mij en ik wil graag informatie hebben

over het duiken.

Mo: Ja, dat kan mevrouw.

Wat wilt u graag weten?

BlaBlaBla...Duikprijzen enzo...BlaBlaBla

Stem: Bedankt hoor voor al de informatie over het duiken.

Ik zal alles doorgeven aan mijn klant.

U hoort nog van mij.

Half uur later...om 9 uur dus en ja...nog steeds ’s avonds:

TringTringTring...

Telefoon gaat weer over.

Mo: Hallo, dit is Asian-Belgian Resort.

Kan ik u helpen?

Stem: Hallo, is dit Asian-Belgian Resort?

Mo: Ja mevrouw, dit is Asian-Belgian Resort.

Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Stem: Ik heb u daarstraks al gebeld.

Mo: Ja mevrouw, ik herken u stem.

Stem: Mijn klant zou graag meer informatie willen hebben over de 18 duikplekken die u

heeft.

Wat zijn de benamingen van die 18 duikplekken?

Mo die denkt: (Hallow...ALLE 18???)

Stem: En ja, wat zie je allemaal op die plekken?

Welke soorten vis en koraal enzo?

Mo die weer denkt: (Hallow...ALLE 18???)

Mo: Nou mevrouw, als u mij uw emailadres geeft, dan zal ik haarfijn alles op papier uitleggen over die 18 duikplekken die wij hebben.

Morgenvroeg bent u de eerste die van mij een mail ontvangt.

Stem: OOO (Met een DIEPontgoogelde stem)...kunt u dat vanavond dan niet meer doormailen?

Mo die denkt: (Nee mevrouw, ik ben al vanaf 7 uur vanochtend aan de gang, heb vandaag nog niet echt op mijn luie reet gezeten....dus NEE...NEE en nog es NEE...niet NU....begrepen, ja???)

Mo: Sorry hoor mevrouw maar het is al kwart over 9 nu.

Ik zal het morgenvroeg doormailen.

Stem: OOO (JaJa...jullie raden het al zekers...WEER diepontgoogeld).

Stem: Maar wat zijn eigenlijk jullie openingsuren van het kantoor dan?

Mo: Mevrouw, wij hebben geen kantoor want wij zijn een resort (DAT had je al

4 keer doorgegeven...Asian-Belgian RESORT)...dus nee...wij hebben niet echt openings- en sluitingsuren.

Maar het is nu al bijna half 10.

En morgenvroeg is het weer vroeg beginnen dus ik heb nu geen tijd meer

(Lees: GEEN zin meer!!!) om nog die mail op te stellen en door te mailen.

Stem: O...Dus u bent nu eigenlijk gesloten dan?

Mo: Nee mevrouw...het resort is nog steeds open maar het kantoorwerk...alhoewel

we geen kantoor hebben...zal pas voor morgen zijn!

Stem: OOO...ik begrijp het.

Mo die denkt: (Echt? Begrijp je het echt, muts???)

Stem: Is het goed dan dat ik straks nog even terugbel?

Mo die denkt: (NEEEEEEEEJE....ECHT NIET...ik ga mijn nest in, ik ga mijn oogkleppen dichtgooien!!!)

Mo: Mevrouw, ik wil u graag, met alle plezier (Maar niet heus)...morgenvroeg te woord

staan (Maar nu even niet!!!)

Stem: OOO....heeft u dan geen 24-uur telefoondienst???

Bij deze....ben ik op zoek naar een andere job!

Amen en uit!

Mo.

En ook de hartelijke groeten van Ro.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!