HiepHiep voor Nieko!

Hallow daarow,

Nou mensen...zet de champagne maar alvast koel...want dat wordt feesten vanavond...WANT...onze Nieko mag zich nu DUIKINSTRUCTEUR benoemen!!!

HieperDePieperDePiepHoeraaa.

Na 2 dagen hard zwoegen om zijn examens af te leggen, is het hem grandiooos gelukt om dit diploma te behalen.

Jaja, pa en moe zijn hartstikke trots op onze knul!!!

Hij heeft eerst een 14-daagse cursus gevolgd om alle kneepjes van het vak te leren, zowel onder water, als theorie.

Ze hebben heel veel geoefend en dat verliep altijd top bij hem.

Maar een dag voordat ie zijn examens moest afleggen, voelde hij zich niet echt kiplekker, wat grieperig.

Gelukkig is paracetamol allang uitgevonden.

Dus...leve de paracetamol!

De eerste dag van zijn examen was kreeg ie al oefeningen en theorievragen.

Als hij hiervoor niet zou slagen, dan mocht hij sowieso al niet meer mee doen met het onderwater-examen, de volgende dag.

Gelukkig slaagde hij wel de eerste dag.

Dus ¾ van zijn examengedoe had ie al achter de rug.

Maar de volgende dag was het onderwater-examen.

HET belangrijkste.

Hier mocht geen enkel fout gemaakt worden.

Want ja...straks in het echte leven heb je ook geen tweede kans hé!!!

En wederom is ie glansrijk geslaagd!

Iedereen was wel lekker gestresst, zei ie, ook doordat ze geen enkele fout mochten maken.

Daardoor lag de druk flink hoog.

Maar hij heeft het glorieus overleefd.

Hier zitten nu 2 glunderende en apetrotserige kokosnoten, al lekker nippend en toostend van de sprankelende, koele champagne.

Heerlijk genietend van het zonnetje (JaJa...hij kwam deze morgen om de hoek piepen!), onder de wuivende palmbomen.

“Nou Nieko...PROOST hey vent...op ons goeie leven, op jouw gouwen leven EN dat de toekomst je alles mag brengen, wat je wilt...want dat verdien je ECHT wel !!!”

Allemaal de hartelijke groetjes en een lekkere knufff van 2 aangeschoten levensgenieters!!!

Geoffrey

Thanks voor de update Monique ! Aan Niek wensen we een dikke proficiat met zijn duikdiploma ! Geniet ervan. Wij hebben in Belgie ook even een weekje zonnig weer, wel geen palmbomen. Geniet ervan ! Vele groeten van Huise, Geoff.

Els

Het is hem natúúrlijk gelukt. Die Niek is een goudhaantje. Hij maakt alle spreekwoorden waar "de aanhouder wint, geef nooit op, waar een wil is is een weg, je kunt alles worden wat je wilt, Wie a zegt moet ook b zeggen, De aanhouder wint, Een goed begin is het halve werk, Al doende leert men, De appel valt niet ver van de boom, Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen". of overdrijf ik nou? Proficiat jongen. Trots tot ver overzee. Liefs van ons.