Kerstkalkoen of postduif?

Lieve mensen,

Helaas....tot onze spijt...we konden der echt niks aan doen...maar jammer genoeg is onze welbekende postduif, op dit moment aant 'hemelen'.

Iemand zag hem voor een kerstkalkoen aan en heeft, wel ten onrechte, wel te verstaan, onze dierbare postduif naar de bliksem geholpen!

Nu ligt het arme beestje, gemarineerd en wel, geduldig in een schaaltje, te wachten op zijn eindbestemming...DE kersttafel!

Daarom lieve mensen, moet ik u jammer genoeg mededelen dat...helaas en tot onze spijt...dit jaar GEEn kerstkaartjes kunnen opgestuurd worden.

Onze nieuwe held moet nog volledig afgericht, opgetraind en aangestuurd worden.

Zodanig dat wij never en nooit meer dezelfde fout zouden moeten mee maken al swat wij nu hebben moeten mee maken.

Amen en uit!!!

DAAROM lieve mensen,

willen wij jullie, via deze digitale weg, allemaal en niemand uitgezonderd het volgende zeggen:

Iedereen en everybody een heel warme, onvergetelijke, knettergekke, op-en-top kerst toegewenst, met alles derop en deraan!

Maar vooral veel gezelligheid en veel liefde en veel vriendschap!

Diep in ons hart vieren wij de kerst mee met jullie.

In gedachten zullen we mee smullen van de kerstkalkoen.

Heel veel liefs en heel veel kerstgroetjes van 2 onder-de-palmboom-liggende (bij wijze van spreken hé) kerstmutsen!

jacq en fam t cor

alo alo jullie ook al de beste wensen die er zijn heej ga jullie goed daar geniet ervan ziet er weer schitterend uit hard gewerkt !!zal wat kalkoen bewaren haha dikke kerstknuffels van iedereen een heel gelukkig nieuw reis jaar toegewenst xxx