We zijn "Thuis"

Lieve mensen, lieve familie, lieve vrienden, lieve luitjes,

Aan alles is er een begin en aan alles is er een eind!

Zo ook met onze reiswebsite.

Na 7 maanden rondgezwerfd en rondgezworven te hebben in Zuid-Oost Azië…zijn we eindelijk “Thuis”.

We hebben ons stekkie gevonden in de Filipijnen.

We hebben een jobke kunnen vinden als managers in een resortje, aan de zee en omringd met palmbomen.

Zo nu en dan zal er wel es een verhaaltje & foto’s verschijnen op onze site.

Een verhaaltje over ons doen & laten hiero.

Mocht het gebeuren dat we ooit weer verder gaan travellen & reizen…dan pikken we de draad gewoon weer op en worden jullie als vanouds op de hoogte gebracht van ons reilen & zeilen.

We hopen dat jullie, door onze verhaaltjes & belevenissen & avonturen & foto’s, toch ook een beetje een reis- en een vakantiegevoel hebben gekregen!!!

En dat, op deze manier, jullie ook een stukje van de wereld hebben kunnen “meemaken” en ontdekken.

Allemaal & iedereen echt hartelijk bedankt voor het opvolgen van onze reissite.

En zekers voor jullie lachwekkende, bezorgde, lieve, hartelijke reacties!!!

Dat deed ons altijd ontzettend deugd.

DAAROM…blijf ons wel mailen hé!!! We rekenen der op…

Allemaal & iedereen een warme knufff, dikke kus en tot mails.

Ok???

Heel veel liefs en de hartelijke, zonnige groetjes van 2 paradijsbewoners!!!

Ngatini, Erik & Alyssa

Wat geweldig! Gefeliciteerd! Ik zal van de week even een mailtje sturen met meer tekst er in :)
Liefs van ons.

roeland en hilly

We hebben enorm genoten van jullie leuke verslagen van alle eilandjes, de een nog mooier dan de ander. We zullen jullie verhaaltjes en foto,s gaan missen. Het is dus toch de filipijnen geworden zoals je ons in Maart vertelde. We wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe thuishaven. Hopenlijk horen we nog eens van jullie. Groetjes de Baligangers

Els

Hier had ik nog niet op gerekend hoor. Zomaar zonder overleg stoppen met aanleveren van leesvoer. Moet ik nu een boek gaan kopen ofzo, en dan eentje die geschreven is door een rondreizende Belg. Help me eens even, hoe kom in nu aan mijn broodnodige meeleef en zwijmelmomenten.
Wel logisch dat jullie niet kunnen blijvenLeven van de lucht alleen, dat houdt niemand vol tot aan zijn dood. Dus hupsakee, werken voor je kost en inwoning zoals het hoort, zou ik bijna zeggen. Jullie kennende is dat toch niet voor lang. Wel heel fijn dat jullie iets gevonden hebben wat goed in de smaak valt. Ik zal het allemaal eens gaan bekijken op internet.
Dank jullie wel voor alle fijne berichten. Het was altijd leuk. Geniet van jullie nieuwe bestaan en hou ons op de hoogte.

ferry&erik

hoi,hoi
wat lezen we nu?? WERKEN!! ik dacht dat dit niet meer in jullie woordenboek voorkwam,maar allez het is op een paradijseiland,dat maakt weer veel goed,
geniet ervan ... doei
mail je binnenkort uitgebreid

jacqueline en fam

jammer van die leuke verhalen wel leuk dat jullie iets gevonden hebben !!dat zal even wennen zijn haha !!!nog bedankt voor jullie brief was weer grappig en gezellie !!zou zegge veel plezierkus met jullie jobke hoop dat t goed bevalt weer in t mooie stekkie wat jullie gevonden hebben !!ik kuis nog maar een bietje verder kan ik miscien nog ticket op de kop tikke om jullie keer op te zoeken !!haha als ik dat eens voor elkaar krijg !!!ga eerst 7 dec met ons pa peer en ras naar canaria ben ongeveer 4 weken terug dus dat kan onderhand weer wel heej effe naar t zonneke !!maar euh veel werk plezier hoop dar t plazand is !! ja ja bels is da !!!dikke knuf van ons !!en t emaile moet ik nog uitvinden hihi maar komt goed xxx

fer

11-11-11: denk je aan je medemens
12-12-12; word heel bijzonder!!!!!!!!!!!!!!
7-7-7,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
fenomenaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,,,,,laag ,,,aardapelpuree,
2,,,,laag,,,gefruite uitjes
3,,gebruinde annanas of banaan
4,laag ,ZUURKOOL,,,alleen bij min ,,1,eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen,,,(farenheit)
5,,,,,,en dan 1 laag spekjes of gehakt,,,liefst alletwee,,,
opvullen in in glazen schaal,,laag per laag,,,,,
6,,,,,met een beetje boter,,,
7,,,smullen,,,,,,,,,,,,

schaatsen aan en boeken fillipijnen
richting mo&ro

ho,,ho,,ho