Verhaaltje van de 2 Divemasters (Robin&Niek)

Hey Hey iedereen,

Nee nee, dit is geen verhaaltje van Pa&Monique…

Maar nog eens een verhaaltje van de 2 Divemasters!!

Ja,we zijn nu net klaar met onze Divemaster course, en beginnen morgen allebei met onze eerste betaalde duiken J Robin heeft 1 Scuba Review (dat is iemand die allang niet meer heeft gedoken en die alles even moet verfrissen) en Niek heeft morgen 2 Fun Divers (dus gewoon 2 gecertificeerde duikers gidsen en hopelijk mooie dingen laten zien).

Het enige dat we binnenkort nog moeten doen is onze ‘’snorkeltest’’ dat is een hele bucket ( 1liter) sterke drank gemixt met frisdrank in 1 keer opdrinken… en dat met een masker op je gezicht zodat je tussendoor niet meer kan ademen en ze gooien die bucket dan door je snorkel heen!! Dus dat zal wel nog lachen worden…

Voor de rest gaat met ons alles goed op Koh Tao,we kennen hier al best wat mensen en duiken iedere dag & af en toe eens een feestje: Living the good life!!!

Vandaag ff heen en weer geweest naar Myanmar(birma) voor een Visa-run… dus nu kunnen we er weer 15dagen tegen. Eerst 5u op een nachtboot gezeten, daarna 2u in een mini-busje, dan daar met een oud gammel bootje 20min de grens over naar Myanmar,daar 10min geweest en weer terug Thailand in,en weer heel de rit terug. We vertrokken om 23u en de volgende dag om 15u waren we weer op’t eiland….

Begin November vertrekken we hier, gaan we naar Bangkok en vliegt Robin terug naar huis (voor een paar maanden) en dan blijf ik nog in Bangkok,want dan komt Robby (mijn belgische maat) voor 2 weken op vakantie… en dan gaan we waarschijnlijk Laos eens verkennen!!

Zo dat waren onze avonturen weer!! We hopen dat alles goed gaat met iedereen!!

Vele Groetjes

Robin & Niek

Reacties

Reacties

Els

Wat vind ik dat nou leuk, om iets van jullie te horen. Ik kijk wel eens op jullie site maar die is niet helemaal up to date en de foto's openen duurt lang. Fijn dat het zo goed gaat met jullie en dat jullie al die tijd samen waren. Dat jij, Robin even terug gaat begrijp ik wel. De liefde hé? Dat breekt wetten. Proficiat dat jullie de cursus afgerond hebben. Wat mij, als westerling, dan weer wel verbaasd is dat jullie vertrekken nu je kunt gaan verdienen. Is the question of pay not an important issue at the moment?. Ik zal het wel niet begrijpen. Hier zijn een paar zaken hot op dit moment: pensioen, hondenbelasting, energiebelasting, homo's, gezondheidszorg enz enz. In ieder geval hebben al deze onderwerpen, behalve de homo's dan, te maken met geld inleveren. Daarbij komt het slechte weer en hup, de Hollanders hebben gesprekstof. Oftewel altijd wat te klagen. En daarom lees ik zo graag jullie berichten. Pluk de dag en leef je leven. Dat hebben jullie mooi voor elkaar. Moeten jullie iedere 15 dagen een nieuw visum halen? Jullie schijnen je zelfs niet druk te maken voor die ‘’snorkeltest’’ . Nou, ik lust graag een wijntje maar dat gaat er bij mij niet in hoor. Voor jullie in ieder geval succes ermee. Goed oefenen wil wel eens helpen haha.
Zorg goed voor jullie zelf en laat nog eens wat horen.
Lieve groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!