Typhoon.

Lieve mensen,

Even iedereen gerust stellen maar we zijn buiten bereik van de typhoon.

Het is vooral rond en boven Manilla en wij zitten een heel stuk eronder.

We merken wel de naweeen...onder andere hele hoge golven op zee, heel veel regen (soms met bakken) en sterke wind.

Ook langdurige stroomuitval en dus heel weinig internetbereik!!!

Ondertussen is er alweer een ander onderweg. Deze zou aanstaande zaterdag over de Filipijnen razen.

Heel dat typhoon-gedoe wordt heel goed opgevolgd en er wordt op tijd door iedereen gewaarschuwd. Natuurlijk die mensen die je op tv ziet, waarvan je denkt waarom gaan hun niet ergens naar toe, totdat de typhoon weg is. Maar dat zijn arme sloebers, die hebben geen rotte rooie cent om ergens naar toe te gaan. Die proberen dan toch op de 1 of andere manier hun boeltje bij mekaar zien te houden. Of na de typhoon al hun spulletjes bij elkaar zien te schrapen. Zouden ze weg gaan, dan zijn er andere mensen die dan met hun spulletjes ervan door gaan. Het is allemaal wat hoor!!!

We moeten ook nog even afwachten of we inderdaad aanstaande weekend gaan zeilen.

Maar geen paniek en geen zorgen maken...we gaan geen dingen doen die onverantwoord zijn!

Op de volgende website wordt alles duidelijk aangegeven wat typhoons betreft in de Filipijnen.

www.typhoon2000.com

Ik heb ook nog een andere, interessante website gevonden...echt over van alles en nog wat:

www.ikhebeenvraag.be

Moesten jullie je vervelen....

Nou lieve mensen...ga gerust op uw 2 oortjes slapen....dat doen wij ook.

Heel veel liefs en de hartelijke, regenachtige groetjes van Mo & Ro xxx

Els

He he een pak van mijn hart. Jullie waren telefonisch ook niet bereikbaar, vandaar. kheb ook even geen rekening gehouden met tijdverschil, zou het dat zijn of zijn jullie telefoonnummers veranderd. Dat laatste kan ik me niet voorstellen. Het klimaat is aan het veranderen. Wij hebben hier zelfs een aardbevinkje gehad, in de buurt van Nijmegen. Moet niet gekker worden of we gaan naar de Philipijnen inplaats van naar de Filistijnen. Hier is het nu lekker weer, een nazomer om te zoenen. Zonnetje erbij, heerlijk! Het MGtje komt zondags weer van stal hoor. We genieten met volle teugen. Fijn dat het goed gaat met jullie. Geen gekke dingen doen want wij willen nog lang meegenieten. Liefs