Onze laatste familiedagje!

HalliHallo lieve luitjes,

Dit zal ons laatste dagje “familiedagje” zijn.

We zijn nu nog met zijn allen in Pulau Tioman maar morgen pakken wij (=Mo & Ro) onze spulletjes bij elkaar en gaan richting het vaste land.

Nieko & Robin blijven nog wat langer op het eiland om te duiken.

Daarna reizen hun verder naar Thailand.

Terug naar Koh Tao.

Beiden willen dolgraag een cursus volgen , van ongeveer een maand of 3, om Divemaster te worden.

Als ze Divemaster zouden zijn, dan mogen ze o.a. duikers gidsen en begeleiden onder water.

Ze zullen er ietsiepietsie voor betaald worden.

Het is het begin hee…

Ondertussen zal de vriendin van Robin ook bij hun zijn, voor een paar weekjes!!!

Alleen vinden pa en Mo het wel heel jammer dat we haar niet zullen ontmoeten.

Want wij gaan verder door Maleisië trekken.

We voelen ons zeker niet “moederziel” alleen, hier in ons hutje op het eiland.

De aapjes vliegen je hier om de oren!!!

Ooit meegemaakt dat je hele families aap hebt in je achtertuin maar ook in je voortuin of op je balkonnetje???

Of dat er lizards (=supergrote hagedissen) net onder je neus passeren, terwijl je een boekje aan het lezen bent op je verandaatje???

Wij wel dus…zowat dagelijks…We voelen er ons echt thuis…Haahhahaha.

En in de avondschemering komen de “vliegende honden” (=grote vleermuizen) in aktie.

Van muggen en vliegen hebben we gelukkig niet al te veel last van.

Vanavond met zijn allen gezellig uit eten in een restaurant, voor de laatste keer.

Nouja… restaurant is een heel groot woord.

Dit waren onze chillerige dagen op Pulau Tioman.

Hup naar het volgende plekkie.

Hup naar de volgende avonturen.

Het gaat jullie goed…Hou jullie haaks.

We sturen heel veel zon naar jullie toe, met de postduif!!!

Heel veel liefs en de hartelijke, eilanderige groetjes van 2 hele gelukkige zieltjes xxx.

Na doedoei en dada en saluukes en daag en audoe hey!!!

betsy49@live.nl

Hey moppies,

Klinkt allemaal weer superfantastisch.
Ik zou ook best wel eens die vliegende honden willen zien...zijn ze net zo knap als mijn Lara????
Ik denk dat die trouwens samen met de andere beestjes
wel het vliegen en muggen bestand lekker laag houden..
Ik heb mijn mams d`r mail adres erin gezet want die vind het ook super om jullie avonturen te lezen

Dikke kus van M & M

carlo en vera

Erg leuk dat de jongens hun duikcursus gaan vervolledigen hé, en inderdaad.... een centje gaan verdienen! We wensen hen veel succes hoor!
Toch leuke locaties gevonden hé, die prachtige eilandjes!!! Wij zullen er wel van dromen hoor!! hahaha
Benieuwd naar volgende verhalen en foto's!!
Veel liefs van kil, druilerig belgenland!!

P.S. nadien pas gelezen dat vrienden de onderwaterfoto's genomen hadden hoor!!