Ons jarig Mientje...

HalliHallo daaro,

Allereerst:

Allemaal en iedereen en de rest plus aanhang en elk & ieder en de anderen plus degene die ik vergeten zou zijn:

Hartelijk bedankt en een grote dank-je-wel voor al de lieve en hartelijke en ontroerende felicitaties voor mijn verjaardag.

En voor allemaal en iedereen en de rest plus aanhang en elk & ieder en de anderen plus degene die mij vergeten zouden zijn.

Geen paniek…even goeie vrienden…want ik vergeet ook bijna altijd allemaal en iedereen en de rest plus aanhang en elk & ieder en de anderen plus degene die ik vergeten zou zijn.

Daarom …bij deze:

Alvast hartelijk gefeliciteerd en zo, met alles derop en deran, met je toekomstige verjaardag.

HieperdepiepHoera…

(PS Zingen doen we pas als we elkaar weer in levende lijve zullen zien.

Een tegoedhoudertje dus…)

Zo…genoeg gezeverd.

Weer effe serieus nu.

Om klokslag 1 seconde na middernacht werd ons Mootje Van Harte Gefeliciteerdgezoend door haar Rootje.

En jawel…een kadoo hoort erbij…nietwaar???

Dus het eerste kadoo werd nieuwsgierig uitgepakt.

Nou ja…”uitgepakt” is een groot woord, want het kadootje was helemaal niet ingepakt.

Maar bij wijze van…zullen we maar zeggen.

En wat kwam er tevoorschijn?

NeeNee…ik zal jullie voor deze keer besparen en er geen quizvraag van maken!

Een heel mooi, schitterende zilverkleurige ketting met een zeester er aan.

Een pronkstukje…

In de vroege ochtend stonden ons 2 kullekes uit volle borst “ Happy Birthday” te zingen.

Aleen…er was iets mis met hun geluidsinstallatie want der kwam geen geluid uit hun keel.

Ach ja…net-doen-alsof…kan ook een keertje leuk zijn…hhahahaha.

Van alle3 heeft ons Mootje hele leuke kadootjes gekregen.

Verwend worden, noemen ze dat…2x oorbelletjes (ovaalvormige knopjes en zilverkleurige hangsliertjes met steentjes erin), armbandje en een fleurigkleurig sjaaltje.

De avond ervoor hadden de jongens ons toekomstig-jarig-jetje getrakteerd op heerlijke gebakjes.

Echt smullen!!!

’s Avonds zijn we “uit” eten geweest.

Dat doen we al 3 maanden maar deze keer was het toch anders…hahhaaa.

Een gezellige, leuke verjaardag dus.

Alleen miste Mo wel der slingers en der ballonnetjes en der feestmutsen!!!

(Een hint voor volgend jaar?!?!?)

Alweer een jaartje ouder, alweer een antirimpelpotje erbij, alweer een grijs haartje ontdekt, alweer een kilootje meer maar…nog steeds fris en fruitig hoor!!!

We gaan er gewoon er weer tegenaan…hup naar de volgende verjaardag.

So what???

Van al dat gefeest en geparty word je moe van.

Daarom…over en uit!

We gaan de luiken sluiten.

Allemaal en iedereen en de rest plus aanhang en elk & ieder en de anderen plus degene die ik vergeten zou zijn, heel veel liefs en de hartelijke, lieve groetjes van ons viertjes xxx.

PS: OP dit moment zijn we al een paar dagen op een “onbewoond” eiland Tioman, in Maleisië.

Maar er is hier maar amper internet-wifi.

En als ie der is, dan is ie ooontzettend langzaaam.

Dus daarom nog geen foto’s (volgen later) en weinig nieuwsjes van ons.

Geen nieuws, goed nieuws.

Ok?

Masjel & liefjes.

Els

Moniek, van harte proficiat nog. Beter laat dan nooit hé? Wat ben je verwend door de mannen zeg. En ook van die goeie kadootjes, die je gewoon aan kunt doen. Het is waar wat je zegt "uit" eten doen jullie al 3 maanden. Besef je wel hoe lux dat is? Jij kunt nooit meer wennen aan boodschappen doen en koken en tafel dekken en afwassen enzo. Je schuift gewoon aan. Ken je het boek "het verwende nest" daar moet ik opeens aan denken, hoe zou dat nu komen?
Liefs en dikke verjaardagskus.