Bijna int ziekenhuis...Oeps!

HalliHallow daarow,

Tja…op dit moment hebben we een klein dipje.

Ik bedoel wat verhaaltjes betreft.

We hebben nog steeds een honeymoon-gevoel doordat we nog steeds in hetzelfde romantische resort zitten.

Elke dag scooteren we rond het eiland…op zoek naar een ander prachtig baaitje, op zoek naar een ander bounty-achtig strandje.

Elke keer lukt ons dat nog steeds!

Alleen de weg er naar toe, is een hele uitdaging op zich.

Meestal heel steil en ook dat plots de asfalt ophoudt en de weg dan overgaat in een zandweg, met grote keien en rotsblokken.

En ja….dan zijn die scootertjes te zwak om die 2 flinke kontjes boven op en berg zien te krijgen.

Dus dan is Mo de pineut!

Een wandelende berggeit is er niks bij…hahahaahhhaaa.

Maar het eindresultaat is verbluffend.

Meestal zijn we zowat met zijn tweetjes op ’t strandje (heerlijk romantisch).

En elk baaitje heeft zo zijn eigen snorkelplekjes.

Zo gebeurt het dat we elke dag andere dingen zien met het snorkelen.

Wondermooi!!!

Maar het toppunt van al blijven toch de “BlackTip Reef” shark/haai.

Tot nu toe zijn we er elke dag al verscheidene tegengekomen.

Echt de max!

Zeker als ze zo’n anderhalf tot 1.80 m lang zijn.

Het is altijd indrukwekkend om die beessies tegen te komen.

Gisteren waren we een dagje uit met Nieko & Robin.

Heerlijk gaan snorkelen naar Shark Bay…jaja…om toch maar weer es “Haai” te gaan zeggen tegen die haai.

Maar in de namiddag kwamen er teveel donkere wolkjes om de hoek piepen, dus hebben we ons boeltje samengepakt om weg te wezen.

Want ja…scooteren op een droge zandweg is 1 maar scooteren op een modderige zandweg, dat is 2 hee!!!

Op tijd kwamen we aan op de geasfalteerde hoofdweg, begin het me daar weer te hozen en te gieten.

Gelukkig konden we op tijd ergens gaan schuilen.

Na de stortbui vertrokken we weer…richting “huis”.

Maar net voordat we weggingen, zag Mo ineens dat bijna de hele bout uit het voorwiel stak!!!

Asjemenou zeg….

Zie je het al voor jullie…ons Mootje en ons Rootje lekker hotsend en klotsend het zandpadje af, tussen de rotsblokken en keien, zonder helm (niemand draagt een helm op dit eiland)…en dan plots schiet het voorwiel eraf…

Nou…dan konden jullie ons zekers komen opzoeken int ziekenhuis!!!

(Zien we jullie toch eerder dan verwacht!)

Maar gelukkig hebben we allebei 2 schattige engelbewaardertjes.

Twee waarop we heel zuinig zijn en die gekoesterd worden met heel ons hart!

Dus lieve mensen…maak jullie geen zorgen…Mootje let op Rootje en Rootje let op Mootje…en zo komt alles toch goed op zijn pootjes terecht.

Amen en uit!!!

Vandaag zijn onze 2 mannekes gaan duiken.

Tenminste, eerst een refreshment en daarna een duikje.

Maar hoe dat is verlopen, dat motten jullie maar zelf lezen op hun eigen website hee!

En zo vullen wij onze daagjes op.

Met lekker niks doen, lekker luieren, lekker relaxen.

Dit was het dan voor deze keer.

Heel veel liefs en heel veel relaxte groetjes van ons 4tjes.

Dikke kus xxx.

Els

My God, dat is nou onze angst hé? What happend als jullie daar liggen op zo'n eenzaam strandje. Haai zou er een lekker maaltje aan hebben, dat wel natuurlijk!. Alert moet je blijven, ze houden er andere maatSTAVEN op na dan wij hier. Gelukkig zag je het Moniek. Phoe Phoe hoeveel geluk kun je hebben? Maarre.........hebben jullie toen gelopen met die scooter aan je hand of wat?

Mo & Ro

Nee joh Els...lopen das zooo vermoeiend.
Gelukkig was er aan de overkant een garage en die hebben die scooter direkt in orde gebracht.
Eind goed, al goed hee!