Ons huwelijksreis op Koh Tao

Lieve mensen en lieve mensjes,

Om 6 uur ’s avonds stonden we kant en klaar te wachten op onze “taxi-busje” die ons zou brengen naar onze slaap/nachtbus.

Het was geen taxi zoals wij verwacht hadden.

NeeNee, het was een manneke en met al onze rugzakken moesten we hem maar “5” minuutjes volgen, te voet!!!

Maar de trouwe lezers onder ons weten ook al zo langzamerhand wel dat onze 5 minuten niet hun soort 5 minuten zijn hee!!!

En inderdaad, dat was dus zo.

Het leek wel een polonaise: elke keer voegden er zich meer mensen aan het rijtje toe.

En maar stappen en maar lopen…

PufPuf…eindelijk zaten we dan in een grote busauto (ik weet niet hoe je zoiets noemt…het is een kruising van een minibusje met een hele, grote auto).

En te wachten en te wachten en te wachten…

Ja waarop??? Ja, dat weten we eigenlijk ook niet.

In ieder geval hebben we zeker meer dan een half uur als harinkjes op elkaar geplakt gezeten vooraleer eindelijk dat ding op gang kwam.

Uiteindelijk kwamen we bij onze bus terecht bij een heeeel groot busstation.

SnelSnel…huppekee…er in allemaal en wegwezen!

Niet dus.

Moesten we minstens nog twee uur wachten op het perron.

Vanaf ons vertrek van het hotel uit totdat de bus daadwerkelijk wegreed, waren we alweer 4,5 uur verder.

Nou moe…

Tegen half 5 ’s ochtends werden we gedropt in Chumpon.

En ook nog maar even wachten ……….want de ferry ging pas om 7.00 uur.

Hier namen we de ferry boot (2,5 uur) om naar het hemelsparadijs Koh Tao te gaan.

Het is dus echt HET paradijs!!!!

Hemels en paradijselijk…

Ons Mootje en nu ook ons Rootje werden weer als bodyguards ingesteld om op alle backpackspul te passen, terwijl onze 2 helden op verkenning zouden gaan om een leuk, gezellig maar goedkoop stekkie te vinden.

Als dat maar goed gaat aflopen hee!!!

We zagen het eerlijk gezegd het niet zo zitten…de ouwtjes en de jeugdjes hebben niet altijd dezelfde smaak en keuzes hee ;)

Maar…eerlijk is eerlijk…na veel 5en en 6sen…hadden ze “iets” gevonden.

NouNou…we waren niet nieuwsgierig maar raaazendbenieuwd!!!

En het is me toch superprachtig hiero!!!

Echt subliem.

Echt oppietoppie hoor moppies.

Het is zooo hemelsmooi, zooo romantisch hiero dat Mo & Ro hun honeymoonweek van maken.

Nou ja, eigenlijk is het al 10 jaar honeymoondays bij ons.

Maar van deze week maken we er een speciaaltje van!!!

Don’t panic…al dat trouwgedoe en zo DAT laten we achterwege hoor…

Het is een resort met zo’n 80 hutjes, kriskras door elkaar, op een steile heuvel met de zee als uitzicht!!!

Het geheel voelt aan als iets warms en huiselijk en gezelligs!

Nee echt…een superaanrader!!!

Koh tao loopt over van “jeugd”.

Maar die 2 ouwetjes vermaken zich uiterst goed hoor, zo tussen al dat jong volk!

Robin en Nieko zijn gisterenavond naar het Thai-boksen gaan kijken.

Maar maak jullie borst maar nat…

Zeer binnenkort kunnen jullie allemaal hoogstpersoonlijk zelf smullen van al hun sappige en sportieve en kleurrijke verhalen want ze zijn druk bezig om een eigen website op te starten.

Vandaag hebben we met z’n allen heeeerlijk gesnorkeld in appelblauwzeegroenwater.

Met zo’n watertemperatuurtje van 26-28 graden.

En een hoop vissen: alle kleuren en alle maten, zelfs een paar keer een BlacktipHAAI gezien van wel een meeeeeeter lang.

Waaaaaauuuuwwwwwwwwww…

En supergrote papegaaivissen en hele grote baarsen en prachtige naaktslakjes en…en…en nog veeeel meer maar daar weet ik de namen er niet van.

Ook best wel mooi koraal.

Het was allemaal zo schitterend mooi dat Mo zeker zo’n 4,5 uur in het water gesparteld heeft.

Ze heeft nog net geen kieuwen gekregen!!!

De andere gabbers ook wel een hele lange tijd maar niet zooo lang.

JaJa…verschil mot er zijn hee….Hahhahahaa.

In ieder geval genieten we met volle teugen (the guys letterlijk van hun pintjes).

We houden jullie op de hoogte…zoals altijd.

Heel veel lies en heel veel appelblauwzeegroenachtige groetjes van 4 levensgenieters! xxx

Ohja…Een P.S.je…Iedereen die een bieteke ons Niekootje kent, weet dat dat kulleke niet zo’n tattoo-freak is hee!!!

Maar ja…zeg nooit nooit hee…Hahahahahha…

Een laat 1 april grapje!!!