Onze eerste ruzie!!!

Heheee luitjes,

Het is slaande ruzie hiero maar aan de andere kant is het een big party.

Hoezo?

Nieko heeft met zijn bezopen kop en als verrassing voor zijn brother, een levensgrote tattoo op zijn arm laten zetten!!!

Tuurlijk is dat manneke al op een leeftijd dat pa en moe zich der niet mee motten bemoeien.

Maar ja, het was toch een kouwe douche hoor: Je wordt ’s morgens wakker, Nieko komt (toch wel wat beschamend) onze kamer binnen en het eerste wat je ziet is zo’n enorme tattoo op zijn hele arm!!!

Moo & Roo willen er niet veel meer woorden aan vuil maken, het is zijn body, hij is oud en wijs genoeg zullen we maar zeggen.

Amen en uit!!!

En nu…the Big-Party-Story:

Jaja…E I N D E L I J K is onze 4de musketier aan gekomen.

Mag ik u voorstellen: de Weledele Robbedoes heeft zich ook bij de GlobetrotterkesTeam toegevoegd!!!

ZingIkAiAiJipieJipieJee

ZingIkAiAiJipieJipieJee

Vroeg genoeg ons mandje uit, snelsnelsnel ons ontbijtje in proppen, huppeldepup naar de taxi…want niks maar dan ook niemand mag en kan ons in de weg staan om op tijd aan te komen op het vliegveld van Bangkok.

Mis poes…

10 miljoen Bangkokkezen denken daar helemaal anders over.

Maar ons Rootje had dat allang ingecalculeerd (Daarom vroeg ons nest uit, daarom een gehaast ontbijtje, daarom in een sprintje naar de taxi).

En ja hoor…Ruimschoooots op tijd.

Tattoo-Nieko (het enigste leuke eraan…het rijmt op die manier!) + ongeduldige pa + zenuwachtige Mien stonden lekker voor aan , inclusief een “Welkom-bord”, om Robain van harte welkom te heten (Tjonge, wat een serieus gedoe zeg).

Wij maar wachten en wachten en wachten.

Je zag alle figuren, alle maten, alle kleuren, alle lengtes, alle breedtes…maar geen Robbedoes.

Shit…

Wat nu?

Wachten dus.

Kreeg Ro nog een telefoontje.

Pa, niet opnemen hoor.

Nou ja, toch maar opgenomen.

Was het Robain!!!

Hij stond al lang en breed in de aankomsthal!

Maarre…niet bij “onze” aankomsthal!

TjongeTjongeTjonge…

Motten wij dat meemaken.

Maar…don’t panic!!!

2 Minuutjes later was heel the family happy herenigd!!!

Echt… het deed ons ontzettend veel plezier om ons manneke weer in ons armen te kunnen sluiten!!!

Hij had een goeie vlucht achter de rug.

Maarre Air Berlin is niet een superaanrader: Geen eigen tv-schermpje, het eten was ook pietepruim plus een muizehapje.

Maar goed…Hij heeft het overleefd…Hij ziet er nog steeds picobello uit…

Geen grammetje vermagerd en geen stekeltje bij op zijn kale kop!!!

En nu hup…met zijn 4tjes op weg naar nieuwe avonturen, nieuwe belevenissen!!!

We houden jullie op de hoogte.

Heel veel liefs en heel veel Bangkokkerige groetjes van ons 4tjes.

Dikke kus en byebye.

Ngatini, Erik & Alyssa

Hey,

Gezellig met zijn 4tjes, geniet er van!

gabriella

wat heerlijk, een echte hechte familie!
Monique, je verdient het! Je hebt hier hard genoeg aan gewerkt. Een betere moeder hadden ze zich niet kunnen wensen.

Els

Nondedomme Niek @)*&)%#$@*!!!
Tattoo-spijt? Ik weet een adresje waar ze het voor €1250.-- verwijderen. Als het om een roosje gaat dan hé? Het gaat mij verder ook niet aan, maar ik voel met Mo mee.
Welkom Robin. Begon meteen al goed zeg. Dat de meute met dat bordje in een andere hal stond. Leve de mobieltjes. Maar jullie hebben elkaar gevonden en laten elkaar nooit meer los, denk ik zomaar. Geniet lekker Joh. Ik hoor wel van jullie avonturen.

Fred

Hoi 4 musketiers, eindelijk is het zover SUPER.
ROBIN(HOOD) als de 4e musketier TOPPIE.
Ro jij moet echt een trotse vader zijn nu, en mo,stroop oe mouwen maar op want da ga nog wa worre 3 van die mannekes.He nick , ja beetje jammer van die tattoo, maar van de andere kant ook weer wel stoer, nou nog zorgen dat oe armen en oe schouders een beetje breder worden want anders ziet het er niet uit hahahahaha.
Nou ik wens jullie alle geluk van de wereld en dat jullie maar vlug iets mogen vinden om daar te kunnen blijven.

Groetjes Fred en tot skype oke

mir

hey valt best mee hoor die tattoo, tìs maar op 1 arm!!!
Veel plezier met z`n 4-tjes!!!!
xxxx