Wel alles bekijken hoor!!!

Heee luitjes,

Doen jullie wel braafjes ALLES bekijken???

Ook de links rechts onderaan deze bladzijde en volg jullie ons toch wel op de 'Kaart'?

En ontvangen jullie veel meer foto's via Picasa?

Wel allemaal blijven opletten hee!!! Hahahaaaa...

Dikke doei en masjel xxx

Els

Jaja, jullie hebben een heel stuk met de bus afgelegd zeg. Zowat het hele land door. Dat Bangkok is ook wel iets voor mij. Super gezellig.

Moo & Roo

JaJa Els!
Echt een fantastische en oergezellige stad.
Maar megagroooot...
Enne...we hebben al een supergezellig hotel voor jullie gevonden.
Ik zal morgen hun website doorgeven.
Echt de max!
En we zijn ohzooo blij dat Fayetje gezellig thuis is.
Dikke knuf van ons 3tjes

dianne

hallo allemaal, ik denk niet dat jullie mij nog kunnen herinneren, maar ik was op het afscheidsfeestje van mir vd voort (mijn nichtje) ride for horses?in koudekerke, toen heb ik gezellig met jullie gekletst en was erg geinteresseerd in jullie verhalen, toen gingen jullie aantal weken later reizen en niet meer terugkomen, ik vind het geweldig, mooie verhalen, ik wil jullie toch nog bedanken dat jullie mijn email adres hebben toegevoegd, meestal op een feestje bla blaah die blah, maar ik heb het toen opgeschreven en vind het helemaal top van jullie, thankss.
ik ga met mijn tante (mir haar mams) en mijn paps en mams volgende week MIRRIE bezoeken in Amerika Idahoo, ze is getrouwd aantal maanden terug en gaan dit vieren op 1 juli as, wij hebben er ook zin in! ben benieuwd nog nooit in Amerika geweest, wel in Thailand, Bangkok en Phuket en Bali maar dat is heel iets anders. Het gaat jullie goed, heerlijk genieten daar,mmmm.
Groetjes van Dianne