Nikos in ACTIE!!

Hoi hoi allemaal,

Hier nog maar eens een verhaaltje van Nikos:

Eerst nog even een verhaaltje van 2 weken geleden, van op ’t eiland Phu Quoc. Want tijdens mijn ‘’sollicitatie-gesprek’’ werd mij gevraagd of ik zin had om de volgende dag ff mee te gaan voetballen met wat Vietnamezen. Natuurlijk had ik daar wel zin in, maar ik moest wel schoenen meenemen… Dus volgende dag ben ik op de afgesproken tijd bij de duikschool, ik werd daar door een kerel op gehaald die ik moest volgen met mijn scooter… zoals jullie al weten is ’t verkeer hier nogal ‘’lichtelijk’’ chaotisch. Dus ik moest veel moeite doen om hem te volgen, over de lokale markt, gammele bruggetjes, kleine steegjes… en die kerel maar rijden als een gek ( op sommige wegen zelfs tegen de 90km/h)… haha… en ik er maar achteraan als een echte moter-muis.

Eindelijk aangekomen, was ’t toch iets anders dan ik verwacht had. Er stond een heel elftal vietnamezen in dezelfde tenues als profs allemaal klaar. En ik moest meedoen met alle buitenlanders die hier op dit eiland wonen (italianen, zuid-afrikanen, engelse, australiers, fransen) een hele verzameling nationaliteiten.

De wedstrijd was echt super leuk, maar we hebben wel verloren met 4-2.Ook was ik doodmoe, want ’t was dus een gewone voetbalwedstrijd van 90minuten,met zelfs een scheidsrechter,2 lijnrechters & alles erop en eraan…

Daarna nog een biertje gepakt met die mannen. Was echt super gezellig en eens wat anders dan hele dagen zwemmen,zonnen & bier drinken. Maar dit was ZEKER niet wat ik verwacht had, haha…

En dan nu nog een verhaaltje van ’t mooie Nha Trang:

Gisterenavond zijn we gezellig met zijn alle (ik, pa,mo & Phuong) uit eten geweest. Daarna was pa erg moe, dus pa & mo gingen dan op de scooter richting huis.Ik & Phuong zouden nog ff gaan poolen…

Hij wist wel een goede plek om ’t poolen,een plek van de ‘’locals’’. Dat leek mij ook een goed plan,want ik pool altijd al in een café/bar voor de toeristen… dus dit zou eens wat anders zijn…

NOU EN OF

Eenmaal binnengekomen in dit poolcafé viel mij al gelijk 1 ding op. Er liepen een heleboel (niet-lelijke :p) jonge vrouwen rond, in mini-mini-mini rokjes en leuke topjes J

Dus ik vroeg gelijk aan Phuong wat die precies hier deden.

Nou komt dus ’t mooiste van ’t verhaal…ze werkten hier.

Iedere pool/snooker/biljart tafel heeft gewoon ze eigen meisje die helpt met alles, haha,…:

- Ze leggen de ballen klaar voor ’t begin van elk spel

- Geven een extra keu aan als je die nodig hebt

- Gaan drinken voor je halen

- Schenken je bier bij als ’t bijna op is

- Ze houden de score bij

- En als je wil,spelen ze zelfs een spelletje mee

Dus dat was een zeer gezellige avond kan ik wel zeggen. We hebben veel gelachen, gedronken & genoten van ’t mooie uitzicht. Alleen waren de prestatie op de pooltafel wel wat minder… Ik kon me alleen af en toe niet zo goed concentreren… waar dat aan lag dat weet ik niet!!! :p

Ik weet iedergeval wel als ik hier in Nha Trang ga wonen of werken, wat mijn vaste STAMkroeg zal worden, haha….

Veel groetjes aan iedereen!!!

Gaat alles super,zoals jullie allemaal kunnen lezen!!

Veel liefs

xxx

Reacties

Reacties

Esmee

Ha Casanova,

Klinkt allemaal top... Genietse en groetjes daar!

Liefs, Esmee

Fred

he ro, ik zei toch dat je iets aan je conditie moest doen ha ha ha moe hoe kan dat nou !!!!!!!!!!!
Nick, wil jij voortaan ook aan mij denken en mij mee vragen ja, hahahahahaha toppie man

Gr. Fred

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!