De hort op...

Hallo lieve mensjes,

Ondertussen hebben we Phu Quoc verlaten en zijn doorgereisd naar Mui ne, een lieflijk plaatsje, ook aan de kust.

Eerst wilden we met de boot het eiland verlaten maar zo goedkoop dat het was om op Phu Quoc te komen, zo duur was het om het eiland weer te verlaten…hoezo “een uitgekookte tactiek”???

Dus hebben we maar een binnenlands vluchtje genomen, naar Ho Chi Minh (vroeger noemde de hoofdstad Saigon).

Een zucht en een scheet…zo lang duurde de vlucht…hahhahaa.

Maar het was meeeer dan de moeite waard.

Omdat het een klein vliegtuigje was, vloog ie lekker laag.

Echt een pracht van een uitzicht hadden we!

Het was al een uitstapje op zich…

We hebben zelfs een heus ontbijtje gehad.

Kun je je dat voorstellen?

We zaten amper een half uur in de lucht plus het vliegticketje kostte amper 25 euro…nou moe…

Ohja…Weten jullie hoe onze bagage naar het vliegtuig werd gebracht?

Gewoon op die karretjes die wij ook nemen om onze bagage op te leggen op het vliegveld.

Echt een grappig gezicht hoor!

En zo belanden we in Saigon.

Maar hier eindigde ons reisje nog niet.

NeeNee…

Maar het vervolg gaan jullie lezen in ons volgend verhaaltje.

Heel veel liefs en tot gauw.

Dikke kus van ons drietjes…xxx

Reacties

Reacties

gabriella

heerlijk, lekker je intuitsi achterna reizen...waar zullen jullie uiteindelijk terecht komen????? Bij mij was dat na 4 jaar reizen, Israel. Ik voelde dat ik was aangekomen, thuisgekomen. Ik woon er al 15 jaar, en wil nooit meer weg, niet eens op vakantie, alle reiskriebels verdwenen. Al is het niet altijd gemakkelijk, hier moet ik zijn. Vraag me niet waarom, dat weet ik zelf ook niet, maar dit is mijn bestemming. jullie zijn trouwens van harte welkom, als je nog eens een rondje midden oosten wilt doen.

Els

Voor de afwisseling eens een grote stad. Jullie gaan mooie dingen zien daar. Maar pas wel op.. een collegaatje van mij heeft meegemaakt dat er een levensgrote aap uit een electriciteitsmast viel. Hij was geëlektrocuteerd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!