Ons jarig kulleke

HelllowHellow,

3 mei.

De dag dat ons Rootje jarig was!

Nieko en Mo hadden natuurlijk allang iets bekokstoofd om ons dierbare Ro te verrassen op zijn verjaardag.

Want natuurlijk, zoals alle voorbije jaren, wilde Ro niet dat we iets zouden doen of iets zouden kopen als kadootje.

Dat laatste kwam wel mooi uit dit jaar omdat onze rugzakken al uitpuilen!

We zouden “zogenaamd” lekker lang uitslapen (jaja…ook reizen kan vermoeiend zijn).

Maar om 8 uur werd er op de deur geklopt.

Ro stond al mompelend op: Huuh…motten ze nou al de kamer schoonmaken? Veels te vroeg…moppermoppermopper…

Toch maar de deur open gedaan en ja hoor…daar stond ie dan…ons jarig kulleke…midden tussen een hoopje, zingende Cambodjaanse schoonheden!!! Met een piepklein verjaardagstaartje…

Wat een verrassing!

En als kers op de taart: Een heel uur lang lekkere bodymassage.

Wat wilt een vent nog meer???

Overdag wat aangemodderd.

Veel op internet geweest om te kijken wat onze planning zoal een beetje zal zijn.

Want ja, een mens kan wel willen reizen maar zo evident is het allemaal niet!

Voor elk land heb je een visum nodig en dan mag je een bepaalde tijd dat land in (meestal een maand).

Ook moeten we er rekening mee houden dat we begin juni weer in Bangkok staan om Robbedoes op te pikken hee!

‘s Avonds heerlijk uit eten geweest ( zoals alle andere dagen...Hhahahaa…jaja…want koken, poetsen, wassen en strijken…DAT komt voorlopig niet meer in onze woordenboek voor)…en toen hebben we onszelf getrakteerd op “Dr. Fish-Massage”.

Was da nou? Hoor ik jullie denken.

Awel…je gaat met je voeten in een aquarium zitten, die vol zit met vissen en visjes en die beestjes knabbelen dan al het eelt van je voeten!

Nou, ik kan je garanderen…dat kriebelt als een gek!!!

Je krijgt er gewoon de slappe lach ervan.

Al met al toch een gezellige verjaardagdag.

Nou luitjes…tot de volgende koffiekletskes hee.

Veel liefs en veel groetjes van 3 feestneuzen.

Ngatini, Erik & Alyssa

Nog van harte gefeliciteerd!

de ebertjes

hoi hoi nog proficiat met ro !!

Groetjes, Fam Ebert