Heela...Wake up!

Heheee...Wake up!
Zo weinig reacties op onze verhaaltjes en fotookes.
SnifSnifbleeeeeer...
Vinden jullie het allemaal zooo saai en slaapverwekkend???
Of zijn jullie schrijfschuw???
In ieder geval vinden wij het ontzettend leuk om reacties te krijgen hoor.
Dus alvast hartelijk thanks voor onze trouwe reactieschrijvers.
Nu de rest...
Hou jullie haaks, doen wij ook.
Hartelijke, onweerachtige groetjes van 3 chilly's xxx

Evelyne, Maxim, Emerson en Robby

hey,

We zitten hier allemaal op het terras in 25 graden en we zijn jullie verhalen aan het lezen. We zijn allemaal heel jaloers en emerson is al aan het kijken om tickets te boeken maar het zal wel nog effe duren denk ik. In ieder geval vinden we jullie verhalen super en hopen dat er nog vele mogen komen he.

Tot volgende verhalen,

GROETJES

roeland en hilly

Hallo roland en fam. na verdrietige nu ook weer blije tijden.We vinden jullie verhalen heerlijk om te lezen en zijn heel blij vooral voor Ro dat hij nu echt vakantie mag vieren. we volgen jullie helemaal en zijn soms best wel een beetje jaloers. heerlijk zo vrijbuiten. na onze verbouwing hopen we nu op een rustiger tijd.
4 weken thuis en we zijn de vakantie op Bali bijna vergeten. Laat ons verder meegenieten van jullie heerlijke reis. groetjes van je Bali-buurtjes.

ferry

ja het zal allemaal wel!!
massages,stranden,palmbomen,
misschien is het ook wel leuk om bezoekers van deze blog eventjes een "VROLIJK &ZALIG PASEN'te wensen
in ieder geval zijn mijn eieren ondetussen geslmolten,

ik bedoel natuurlijk die van chocola verstopt in de tuin!!
anyway-;

stay o,k en keep it up

liefs
ferry

Els

Geen paniek, we waren even aan het Pasen vieren. Maarre.......jullie amuseren je nogal zeg. Die massage, daar heeft Ro het allang over. En Niek, tis niet te geloven, al die aandacht. Geniet er met volle teugen van joh. Wie weet wat het je nog opleverd. Maar bezint eer ge begint. Je vrijheid is onbetaalbaar. Wij hebben hier hoogzomerse temperaturen en dat kunnen we goed hebben. De MG is van stal gehaald en we toeren weer vrolijk rond. Terrasje hier, terrasje daar en kwebbelen maar. Mijn haar is gemilimeterd en grijs. Oma proef, zullen we maar zeggen. Het staat me goed.

Ngatini, Erik & Alyssa

Hey vakantiegangers!
Hoe is het daar?
Wij zijn aantal daagjes weggeweest. Maar net alles gelezen, wat ik heb gemist.
Liefs van ons

Myriam en Jo

Hela, toeristen daar. Tof dat we jullie reissprokkels kunnen meebeleven. We moeten toegeven dat het toch wat jeukt als we de foto's bekijken. We zien er in elk geval uit om jullie verdere avonturen te kunnen lezen. Dus wees gerust we'll keep in touch, zij het niet alle dagen van de week. Wij moeten werken hier in het verre West-Europa.
Dikke zoenen.

Myriam en Jo

error, error.... in vorig bericht bedoelen we natuurlijk

We zien er in elk geval NAAR uit...