Conditietraining 17 april

LieveLuitjes,

Jullie zijn nieuwsgierig of we eindelijk es aan conditietraining doen?

Dan kan ik hier een volmondig JA op antwoorden.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit hee!!!

MAAR…jullie motten wel weten dat: Hoe bleker je bent en hoe dikker je bent, hoe meer aanzien dat je hebt.

Dus jullie begrijpen wel dat ons Mootje toch zich afvraagt of het voor haar niet zinloos is om aan conditietrainingen te blijven doen.

Zeg nou zelf…

Als tussendoortjes houdt Rootje er wel van om toertjes te doen met een scooter.

En zoals altijd ontdekt hij dan wel het en ander.

Zo ontdekte hij…hoog op een berg…een enorm grote Zwarte Boedha, tempeltje, andere Boedha’s.

Vervolgens neemt hij om de beurt Nieko en mij mee op de scooter.

(Jaja…ik weet het wel…hiero gaan de mensen zelfs met zijn vijfen op een scooter….maar hee…hebben jullie HUN kontjes al wel es van dichtbij bekeken???)

Daar aangekomen was het uitzicht gewoonweg magnifique!!!

Ook de Zwarte boedha gaf heel veel indruk.

We werden aangesproken door een “eenzame” monnik en kregen zelfs water van hem.

Normaal gesproken zal een monnik nooit iets tegen iemand zeggen, tenzij hij wordt aangesproken (en dan nog).

En normaal gesproken zijn het de mensen die een monnik voorzien van eten en drinken.

Ook hier…bovenop een berg is het soms een omgekeerde wereld hee.

Maar vantevoren zagen we heeelemaaal bovenop de top een tempeltje.

Gaan we toch gewoon efkens beklimmen, nietwaar?

Noumoe…na veeeel gepuf en gekreun en rustpunten…hebben we het gehaald.

Je mot niet vroegen hoe maar dat doet er niet toe!

Toch???

En je mot ook niet vragen of het de moeite was want NEE er viel er geen bal te zien!!!

Te hoge muren om van de omgeving een glimp op te vangen.

Uitgeleefde, aftandse tempeltje.

Niks, niente, geen mallemoer…op een Gouden Boedha na, die helemaal verscholen zat, ietsje verderop.

Maar zoals altijd zijn en blijven we positieve mensen, dus vandaar dat we deze onmenselijke tocht (ik geef toe…lichtjes overdreven hoor) zullen aanschouwen als conditietraining.

Hartelijke groetjes van 3 puffende musketiers!