NjammieNjammie bij de Thai

15 april

HaliHallow daarow,

Hangen nog steeds rond op Koh Larn.

Echt ‘t relaxte leven dus.

We hebben al een goed contact met Thaise mensen van dit eiland.

’s Avonds drinken we daar een biertje mee, er wordt veel gelachen enzo, dikwijls speelt Niek met hun een kaartspel ermee, namelijk “pesten”.

Zijn ze helemaal gek van.

Vanavond hebben die Thaise mensen ons uitgenodigd om bij hun te komen eten.

Wat een hele eer is!

Gelukkig hebben we wel direkt gezegd dat we geen vis lusten ofzo.

Ons Rootje (die best wel kieskeurig is wat het eten betreft…met bier heeft ie dat probleem niet…hahhahaa) zou wel es efkens gaan helpen in de “keuken”.

Nouja keuken…dat is al heel ruim gezien hoor.

Het is gewoon een afgeschermd hoekje in de buitenlucht, waar de straatkatten op visite kunnen komen, waar de vliegen vliegendingen kunnen doen en al die dingen meer…

Zoals ik al eerder zei: mot je dat allemaal heeeeeeel ruim zien hee.

Nou, hij had de eer om als eerste ons avonddiner te proeven.

Manmanman, je had dat gezicht van hem moeten zien als hij bij ons kwam!

Gore afwaswater met stukjes bleke kip erin!

DAT zou ons avondeten zijn….hieperdepiephoeraaaa…

Lachengierenbrullen…

Om het verhaal niet al te lang te maken:

Dat gore afwaswater met bleke kip enzo smaakte bij nader inzien eigenlijk best wel heel lekker !!!

Ook al het andere wat onze gastvrouw had klaar gemaakt, smaakte uitstekend!

Mootje heeft haar driedubbele portie weer zonder problemen naar binnen gekwakkeld hoor!

Zeg nou zelf: onze vol-au-vent, onze snert enzo ,dat ziet er toch ook niet echt appetijtelijk eruit ?!?

Nou luitjes….tot de volgende keer heee.

Allemaal heel veel liefs en de hartelijke Thaise groetjes van de 3 musketiers.

Han en John

Hoi hoi, leuk van je te horen. Wij zijn die luitjes van Bumas in Sanur die zwarte man met twee vrouwen waarvan een een witte hahahaha. Wat een avontuur beleef je zeg geweldig. Denk aan ons wij zitten weer op een saai kantoor en doen toch iets niet goed. Gr. en tot horens.

Ngatini, Erik & Alyssa

Hey vakantiegangers :)
Ik heb net je mailtje gelezen, dus gelijk even hier kijken.
Leuk dat jullie een blog bijhouden. Ik zal elke keer even kijken, want we zijn natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie avonturen!
Veel liefs van ons, bedankt voor de lange mail en ik zal zo snel mogelijk een mail terug sturen :)