Eindelijk ''Thuis''

Hallo allemaal.

Allereerst allemaal al hartstikke bedankt voor jullie lieve, vrolijke en aandoenlijke reactie's.

We gaan dus verder met reutelen.

Zondagochtend zijn we op tijd vertrokken met een hele hubsebups achter ons aan om ons uit te zwaaien op Schiphol.

Het afscheid ging gepaard met een traantje hier, traantje daar, hoop gesnotter ginds en een hoop gebleeeeir daar.

Maar we vonden het wel super dat enkele dierbaren van ons de moeite hadden genomen om ons uit te zwaaien.

De vlucht naar Cairo (tussenstop) en daarna naar Bangkok verliep vlekkeloos.

Af en toe een tukkie kunnen doen, best een lekkere hap gekregen....geeeeeen bier, wat Ro en Niek wat tuttig vonden, maar goed......

In Bangkok hebben we een locale bus genomen richting Pattaya.

Van daaruit een bootje naar een eilandje Koh Larn (effe Googlelen op afbeeldingen).

Gelukkig hebben we nog een slaapmandje gevonden.

Wel wat aan de prijzige kant.

In ieder geval heerlijk gesnurkt....op een keihard bed.

De volgende ochtend is Rootje in alle vroegte op zoek gegaan naar een goedkopere stekkie....en natuuuurlijk heeft ie dat gevonden.

Een hippie-achtig kamertje....met grooote bloemen geschilderd op de muren en het plafond....achja...ieder zijn smaakje.

Dan natuurlijk zijn we al heerlijk gaan snorkelen...alleen moest je de vissen en het koraal er wel erbij fantaseren hahaha.

Nu net een heerlijk hapje achter onze kiezen, met een biertje natuurlijk.

Jullie merken het al wel....we zijn ''Thuis gekomen''.

Allemaal heel veel liefs en de hartelijke, zonnige groetjes van ons xxx

Het was wel wat bewolkt en maar rond de 35 graden.

Nadoedoeiiii

Veerle

Hopelijk krijgen we vlug enkele foto's te zien van jullie nieuwe, exotische thuis !!!
Grtz -X-

Els

Goeiendag, nu al aan de andere kant van de wereld. Het grote genieten kan beginnen.

gabriella

heel veel geluk en plezier gewenst op deze reis, en natuurlijk heel veel avontuur.

Gimajaro

Leuk dat jullie het naar je zin hebben en de reis goed verlopen is. Ik zou zeggen neem er maar een van ons en veel kijk en rust plezier. Groetjes