Eventjes geduld.

Hallow luitjes,

Nog 2 nachtjes slapen en dan breekt voor ons HET grote avontuur aan.

Het kriebelt van alle kanten, we vinden het allemaal superspannend!

Onze rugzakken staan al in de startblokken, volgepropt met van alles en nog wat!

Waarschijnlijk zeulen we veel te veel mee.

Nouja...dan maken we met onze overbodige spulletjes en prulletjes andere mensen gelukkig mee!

Natuuuurlijk gaan we jullie allemaal ontzettend missen...maar dankzij internet/skype enzo blijven EN wij EN jullie op de hoogte van het dagelijkse leven, uwerzijds + onzerzijds.

Nou...that's it...voor vandaag. Tot gauwkens ???

Ollandsbelze groetjes van ons

Cool

Gimajaro

Hoi luitjes,

Wij wensen jullie natuurlijk veel kijk genot en reis plezier, we zullen aan jullie denken.
Van uit he gezellig Zeeland, wensen wij jullie een goede reis.

Groetjes uut Goes

Fred en de KIDS

ro-mo-ni en later ro dus ( romoniro )

Bij deze wensen wij jullie alle maar dan ook alle geluk en gezondheid toe op jullie super reis.
Jullie zijn een van de gelukkige hier op deze aardkloot die de balle heeft op het te doen,alle respect toppie.
Wij zijn nu eenmaal vrienden voor het leven, dus no worry wij verleizen elkaar ECHT niet uit het oog.
Jullie missen, ben je gek, wij maken jullie avontuur gewoon mee via SKYPE en als jullie eenmaal jullie plekkie hebben gevonden komen wij lekker op vacantie bij jullie, toppie toch, je moet het altijd van de positive kant zien ha ha ha .
Nou na alle vieren en vijven( Het werk,ro z'n werkvacantie,mo d'r vader overleden'ro z'n portomonee verloren met alle pasjes erin enz enz.) is het toch zo weidt,de zon gaat schijnen voor jullie, morgen(zondag 10-04-2011) is de big day, en het is voor mij een voorrecht om jullie mee uit te
zwaaien,super.
Nou wij zien elkaar morgen, en geniet nog maar even van het zeeuwse landschap.

Groetjes jullie vienden uit ut krabbegat

De Heksenketeltjes

Morgen nog even samen ontbijten en dan zit het erop,,,,Wij wensen jullie een hele goede reis en een zonnige toekomst in verwegistan. Te gek dat we elkaar op het scherm af en toe kunnen zien en horen. Ik moet natuurlijk nog wel een beetje oefenen. Lieve groetjes en tot ziens.

marion

niet meer van uit bali maar gewoon tilburg wens ik jullie een tegek begin van een nieuw avontuur.
groetjes marion

mir

Howdee, begrijp dat jullie onderweg zijn, geweldig!!! Ben hartstikke benieuwd naar jullie avonturen en ik hou jullie op de hoogte van de mijne.....
All the best of luck !!!
Mirxxx

ferry

hallo luitjes, we zijn net terug binnen uit amsterdam! het is nu half negen, dus waarschijnlijk zijn jullie al geland in cairo, en heb je een goede vlucht gehad,
phoe! t is toch wel heftig zo 'n afsheid,,, maar ik had het voor geen goud willen missen, om leker afgeleid te zijn zijn we dus naar het keukenhof gereden en ik moet zeggen het was prachtig mooi, van al die lentekleuren en bloemen word je weer op slag vrolijk!!
ook erik heeft genoten,
we gaan zo lekker slapen en wens ook jullie een goede nacht
weltusten

mar

hoi wereldreizigers

een hele goede reis gewenst,daar in egypte
let maar op ze vragen zelfs van de een euro voor de
koffer,handbagage op de band te zetten erg iri
die egyptenaren,

groetjes mar

mar

Esmee

He pa,mo en Niek

Hoe was de reis?
Wat een afscheid he...
Toch wat moeilijker dan gedacht!
Ik ga slapen morgen weer een drukke en belangrijke dag!
Als ik meer weet dan laat ik het jullie weten,goed?

Dikke Kus

Els

Hallo Ro en Moniek,

Ik snap er nu al niets meer van. Gingen jullie niet naar Thailand?? Lees nu over Cairo. Afijn, jullie zijn vertrokken en het avontuur kan beginnen. Eigenlijk sta ik hier al niet eens van te kijken. Dat maakt het zo leuk aan jullie. Liefs en tot horens.

robin

hoi hoi
Goede reis gehad? lange zit zeker of viel het mee?

@ Els ze hadden een tussenstop in Caïro en van daaruit vlogen ze door naar Thailand

groetjes

erik

hallo thailand gangers geen vierkante poep van zolang in het vliegtuig te zitten hopelijk is alles goed verlopen lieve groetjes