Griekenland...wederom een paradijs!

Lieve mensen,

Wat zou het leven zijn zonder een vakantietje tussendoor?

Ditmaal op een klein ontdekkingsreisje naar Griekenland.

Na een kort vliegreisje zijn we aangeland in Athene.

Toch maar voor de zekerheid een kamer geboekt via het internet.

Als rasechte backpackers...ahuum...namen we de metro ipv de taxi.

Toch al ietsje meer avontuurlijker, zo met de metro.

Het ritje duurde in totaal een half uurtje.

Natuurlijk, hoe dichter naar het centrum toe, hoe meer mensen in de metro.

Alles verliep keurig en net...totdat Mo...met haar arendsogen...een zakkenroller spotte.

Jaja, wij hebben niet voor niks alle afleveringen gezien van "Oplichters in het Buitenland" en onze wijze lessen eruit getrokken!

Jawel, deze heel keurig uitziende man betastte 2x kort achter elkaar de broekzak van Ro.

Direkt gingen bij Mo alle alarmbellen af en zonder na te denken, stond ze in een imposante aanvalspositie paraat om haar Rootje met huid en haar...euuhhhh...bedoel...om met hand en tand te beschermen.

Met toeters en bellen, volumegeluid op zijn hardst, schreeuwde ze moord en brand om zo de volle aandacht te trekken.

En ja...gelukkig heeft heel deze aanvalstechniek een grootscheepse diefstal kunnen voorkomen.

PS...lees het bovenstaande verhaaltje met een heeeele groooove korrel zout.

Maaaaar….het is wel waar van die zakkenroller. Gelukkig...doordat hij zag dat Mo keek, heeft hij niks ondernomen.

En toen stonden we midden in Athene, midden in een aggenebbisse buurt.

NouNou, ons geboekte hotel zal ook wel niet zo veel voorstellen.

We zien het wel! Wij zijn al wel wat gewend, na al onze wereldse omzwervingen!!!

Wonder boven wonder werden we te woord gestaan door een heel vriendelijke receptionist aan een netjes uitziende balie.

Nou, dan zal de rest toch ook wel top in orde zijn?

Toch?

Vergeet het maar.

Op het bed lagen 2 losse matrassen die direkt in alle richtingen verschoven en waarbij alle veren zo recht in je rug staken!!!

Elke keer dat je je dus omdraaide, had je het gevoel dat je uit het bed sodemieterde.

Wat een belevenis! ALS je het ruim zou zien...

En dan zullen we maar zwijgen over de badkamer.

Echt letterlijk, kon je je kont er niet in keren.

Nou weet ik ook wel dat ik geen mini-bipsje heb...maar toch!

Zelfs Barbie zou hiervoor halsbrekende toeren ervoor moeten uithalen!

Nee...1 ding staat vast...hier komen we nooit meer terug!

Gelukkig gingen we de volgende dag, met de boot, naar Hydra.

Een paradijsje op aarde!!!

Tot de volgende keer...vanuit Hydra.

Lieve Griekse groetjes van ons, Mo & Ro xxx

Geoff

Veel plezier op Hydra, ben benieuwd naar de foto's ;o) Heb al gehoord dat het een top eiland is qua natuur.

Els

Hydra, daar hebben wij ook mooie herinneringen aan. Aan het haventje zaten wij en oh oh wat een gekrioel daar met bootjes, ezels en mensen. We kwamen ogen te kort.
Dat word een leuke vakantie...!

Niek

Geniet er nog van op Hydra