Broer en schone broer op visite.

Halllow lieve luitjes,

Eindelijk is het weer zo ver...eindelijk weer eens een "Reismee-verhaaltje".
Onze vakantie begon 2 dagen vooraleer broertjelief en schone-broer kwamen logeren.
Onze eerste vakantiedag bestond uit boodschapjes doen want ons en ons kennende houden wij wel van een bordje lekker eten met de daarbijbehorende drankjes.
De tweede dag was een opruim-poets-gezelligmakende dag.
Zondagmorgen was het dan zo ver.
Eerst richting het vliegveld getuft en eindelijk...na een lang uitgerekte anderhalf jaar...vielen wij elkaar dolgelukkig in de armen.
Wat hadden wij hier naar uitgekeken!
Op de terugweg voluit gekwebbeld, gebabbeld en ouwerwets gekletst.
Het leek net of de tijd gewoonweg heeft stilgestaan.
Natuurlijk voelde alles aan als vanouds.
De volgende ochtend stond Swarovski Kristal op het programma.
Sinds 2015 hebben ze een heel nieuw tentoonstelling plus winkel opgezet met moderne aspecten van Swarovski. Dit hele gebeuren ligt in een mooi park.
Met zijn moderne uitstraling heeft, was het een aparte ervaring.
Al met al een leuk dagje.
Slot Linderhof stond voor de volgende dag gepland.
Wow...echt klasse, dit kasteeltje, gelegen in een prachtig park, omringd door bossen.
Niet groot maar ohzo mooi gebouwd en ook het interieur was geweldig mooi om te zien.
Echt niet mijn stijl hahaha...maar...hoe konden ze het vroeger het toch allemaal maken en bouwen ? Sjapo, hoor...mijn petje er voor af!
Erik fungeerde als onze lokale gids. Hij wist enorm veel over dit kasteeltje te vertellen en nog meer over het wel en wee van het kasteelheertje.
De volgende dag effe relaxen voor iedereen.
Effe bijkomen van al het gesnater, al het gelach en al de gezelligheid!!!
De 1 stapte op de fiets...de ander heeft het dorp verkend.
En wij? Wij hebben onze koffers ingepakt want de volgende dag zou onze reis pas echt van start gaan...richtinghet Balatonmeer in Hongarije.
Ook moesten wij jammer genoeg alweer afscheid nemen van onze dierbare broer en schone broer.
Hopelijk zien we elkaar weer heel snel.
In ieder geval hebben wij enorm genoten van hun gezelschap.
Echt voor herhaling vatbaar!!!

En nu? Eerst 700 km rijden vooraleer we op plaats van bestemming zijn.
Herviz...here we come...

Lieve vakantiegroetjes van ons.

ferry&erik

hallo mien
waneer ga jij toch eens een roman schrijven??:)
wat kun je toch goed schrijven
voor ons beleefde we terug de leuke tijd die we hadden met jullie ;een hoop gezelligheid
en wat is de natuur daar prachtig; allen daar heen!!
alle seizoenen zijn daar mooi ,we komen snel terug xxx
lieve groeten

Jacqueline

Oohh super leuk de fam op visite !! Altijd lachen met jullie onder elkaar ! Suprrr hoor om na die jaren elkaar weer te zien !! En nu gezellig op vakantie ! Relax he luitjessss xxx